joi, 3 martie 2011

Eeeii... Enough happyness:))))

      Hai sa zicem ca am o viata plina de peripetii... Intamplari vaste, variate culori si situatii de ras, sau de plans.:)) Anyway... Cine ar vrea sa aiba o viata DOAR fericita? Nu ar mai fii fericita... Deoarece si intamplarile urate au un scop... Daca nu ar fi raul nu am stii ce este bun si daca nu ar fi tristetea nu am stii ce inseamna fericirea. In comparatie cu toate lucrurile negative de pe aceasta lume putem definii lucrurile pozitive. De unde am stii ca ciocolata este foarte buna daca toate mancarurile ar avea gust de ciocolata?? De unde am stii ca suntem frumosi daca toti am arata la fel? :D:)... De unde am stii ce inseamna sa te relaxezi daca am sta toata ziua... Asa ca... M'am hotarat ca de acum inainte ma voi gandi la viitor. Mi se intampla ceva naspa acum. Daaar.... peste o saptamana voi rade de aceasta intamplare si o voi lua ca pe o buna experienta de viata... Am I right? ;))

Un comentariu: